Love Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Alma - WaarBenJij.nu Love Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa Alma - WaarBenJij.nu

Love Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Lisa

18 Oktober 2012 | Australië, Melbourne

Ik heb in dit verslag niet zo heel veel te melden, het gaat heel erg goed. School is interessant, Melbourne is nog lang lang niet saai, ik heb echt een supergeweldige groep mensen om me heen die ik iedere dag zie en die echt een beetje als familie voelen, heel fijn:). We zijn vorig weekend naar de Grampians geweest met zijn 9en. Was super, zo ontzettend veel gelachen, gewandeld, gedronken, gegeten, muziek geluisterd in de auto en heel hard en heel vals meegezongen met zijn allen, kampvuren gestookt. Was gewoon top.
Verder ga ik verhuizen, ik ga samenwonen met een koppel uit het huis waar ik nu woon. Het is letterlijk 100 huizen verderop, dus dat is niet echt een grote verhuizing (aangezien ik bovendien maar 1 rugzak heb haha). Maar wel heel veel beter, ik werd echt gek van alle mensen in mijn huis, niks persoonlijks, helemaal niet, maar het zijn er gewoon te veeeeeeel! Dus nu lekker voor bijna hetzelfde geld naar een luxe appartement, met 2 mensen die fulltime werken, een tweepersoonsbed hmmmm. Nog 1 weekje en dan ga ik daarheen, is maar voor een maandje nog ofzo, maar toch fijn. Kan ik tenminste mensen uitnodigen voor dinner zonderdat we ons in mijn minikamertje hoeven te vouwen en met benen in de nek op mijn bed ons avondeten moeten eten.
Ja en verder, school is superinteressant, pharmacologie en neurologie gaat op het moment echt precies over de vlakken waar mijn interesse liggen, dus dat hielp wel om na de break weer in school te duiken.
Ik heb verder niet heel veel te vertellen, zit gewoon in een erg positieve flow volgens mij haha. ik zal even wat Grampians foto's plaatsen, die zijn wel leuk om te zien voor de mensen die ze nog niet op facebook hadden gespot.
heel veel zoenen en kussen!! En ik wou dat jullie allemaal hier waren!!

  • 18 Oktober 2012 - 09:52

    Annemarijn:

    Fijn fijn fijn fijn fijn! xxxxxx

  • 18 Oktober 2012 - 10:52

    Helen:

    Ik sluit me helemaal aan bij an! Xx

  • 18 Oktober 2012 - 10:52

    Helen:

    Ik sluit me helemaal aan bij an! Xx

  • 18 Oktober 2012 - 10:52

    Helen:

    Ik sluit me helemaal aan bij an! Xx

  • 18 Oktober 2012 - 10:52

    Helen:

    Ik sluit me helemaal aan bij an! Xx

  • 18 Oktober 2012 - 10:52

    Helen:

    Ik sluit me helemaal aan bij an! Xx

  • 18 Oktober 2012 - 10:53

    Helen:

    ps. dat x 5 dus blijkbaar (was niet helemaal de bedoeling haha)

  • 29 Oktober 2012 - 15:20

    Hanneke:

    Hee Lisa,
    Ik ben weer helemaal bij. (en ik heb je net een mailtje gestuurd) zoen van mij, hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Lisa

Actief sinds 18 Juli 2012
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 21479

Voorgaande reizen:

11 Juli 2012 - 02 Januari 2013

Melbourne

Landen bezocht: